エラージャンクです。 I've owned the game for roughly 10 years, got a new computerの詳細情報
I've owned the game for roughly 10 years, got a new computer。Troubleshooting Star Citizen error code?。Locked in a shard with a 60029 error. : r/starcitizen。保証なしです。エラーコード:732819469 : r/starcitizen。